Tento reklamační řád je určen pro klienty firemních, individuálních a veřejných kurzů firmy JUDr. Pavlína Megová, Jazyková škola, Překladatelská agentura MKM (dále jen „MKM“) a to v oblasti jazykové výuky. Řešení reklamace je dále stanoveno v souvislosti se smluvními podmínkami a kurzovními řády jednotlivých typů kurzů.
I. Rozsah reklamace/stížnosti a způsob řešení
- Forma výuky lektora
Reklamace/stížnost je řešena příslušným manažerem MKM, který osobně prověří oprávněnost důvodu pohovorem s lektorem, konzultací s metodikem MKM, hospitací v kurzu nebo případnou konzultací s ostatními studenty.
V případně oprávněnosti důvodu zajistí příslušný manažer proškolení lektora nebo jeho výměnu.
Při opětovné reklamaci/stížnosti, ze stejného důvodu, má klient nárok na individuální kompenzaci, určenou manažerem MKM.
- Metodický obsah kurzu
Reklamace/stížnost je řešena příslušným manažerem MKM, který osobně prověří oprávněnost důvodu:
– konzultací s metodikem MKM a porovnáním osnov a obsahu učebnice, podle které je v daném kurzu a také v souvislosti s časovou dotací vyučováno
– porovnáním používaných výukových materiálů a sylabu kurzu z veřejně dostupnými informacemi pro náplň kurzu s obdobným či shodným obsahem
V případě oprávněnosti důvodu zajistí příslušný manažer úpravu metodického obsahu kurzu.
Při opětovné reklamaci/stížnosti, ze stejného důvodu, má klient nárok na individuální kompenzaci, určenou manažerem MKM.
- Organizace kurzu
Reklamace/stížnost je řešena příslušným manažerem MKM, který osobně prověří oprávněnost důvodu:
– porovnáním s kurzovním řádem příslušného kurzu
– porovnáním s veřejně dostupnými informacemi o jednotlivých kurzech na webových stránkách MKM /www.mkm.cz/
V případě oprávněnosti důvodu navrhne klientovi za daný kurz adekvátní náhradu.
Při opětovné reklamaci/stížnosti, ze stejného důvodu, má klient nárok na individuální kompenzaci, určenou manažerem MKM.
II.Podmínky reklamace
Reklamace/stížnost musí být klientem uplatněna vždy neprodleně po zjištění jejího předmětu a to vždy písemně poštou na adresu: JUDr. Pavlína Megová, Jazyková škola, Překladatelská agentura, MKM, Jakubská 1, Brno 602 00 nebo e-mailem na adresu js@mkm.cz. Písemná reklamace/stížnost musí mít vždy následující náležitosti: jméno a příjmení klienta, kontaktní údaje klienta, popis předmětu reklamace/stížnosti.
Bez výše uvedených údajů nebude reklamace/stížnost jako taková nadále posuzována.
III. Způsob a lhůty k vyřízení reklamace
MKM je povinna vyřídit reklamaci/stížnost do 30 dnů od jejího obdržení, pokud se s klientem nedohodne na jiné lhůtě. Dnem obdržení se rozumí datum, kdy byla reklamace/stížnost doručena výše uvedeným způsobem na adresu MKM.
IV. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je platný od 1. 3. 2014 a je dostupný na adrese provozovny MKM, Jakubská 1, Brno 602 00 a na webových stránkách MKM /www.mkm.cz/